Pasta me borzilok e vaj ulliri


Per kete recete do tju duhen:

  • Makarona rigatoni ose te tjera sipas deshires tuaj
  • Vaj ulliri
  • Borzilok
  • Piper i zi kokerr
Receta:
  • Ne nje tenxhere vini te vloje rreth gjysem liter uje
  • Hidhini dhe zjeni 1 pako makarona per rreth 11 minuta (per cdo lloj makaroni i keni te shenuara minutat ne paketim)
  • Nderkohe ne nje ene hedhim rreth 3 luge gjelle vaj ulliri dhe borzilok te thare pluhur
  • I perzjejme mire dhe pasi ti kulloni makaronat, i shtojme vajin e ullirit me borzilok
  • Mund ti dekoroni me disa kokrra piper te zi
                                     Ju befte mire!

Ne qofte se ua lejon orari, eshte mire qe pas ores 7 te mos konsumoni me karbohidrate, ose e thene me mire te mos hani ushqim te rende. Makaronat me vaj ulliri jane 1 ide e mire dhe e lehte, pasi nuk permbajne salce qe tju rendojne per me tej. Dhe sic thone italianet: Jeta eshte 1 kombinim i magjise dhe makaronave! 

Comments